KUNDEOPLEVELSER & MADTRENDS
Field’s skulle i foråret relancere deres restaurantområde og under overskriften ”Foodlounge Grand Opening” fik vi til opgave at skabe 6 oplevelsesrige dage med fokus på mad. Med stærke kundeoplevelser, workshops og dekoration, understøttede vi rumligt den kørende kampagne.
GUERILLAGRØNT SOM LEVENDE DEKORATION: For at få stemning og atmosfære ud i alle afkroge af Field’s placerede vi flere hundrede grøntsagskasser fyldt med krydderurter og grøntsager i og udenfor Field’s fra P kælder til top floor.
Det gav en fantastisk virkning og folk indtog oplevelsen helt bogstaveligt og fik lidt grøntsager og krydderurter med sig hjem.
DEMONTRATIONS KØKKEN: Som hoved attraktion tegnede vi et demonstrationskøkken, som i løbet af ugen både fik besøg af Tim Vladimir, Hannah Grant og Field’s egne restauranter. Det blev en forrygende madoplevelse, hvor både nye fødevare som tang og matcha samt sund mad og snaks blev smagt med velbehag af kunder og butikspersonale.
UDSTILLINGER & WORKSHOPS: For at komme godt rundt om emnet FOOD, så lavede vi forskellige udstillinger og workshops, der hver gav sin vinkel på FOOD og de trends der ligger i tiden. Således kunne kunderne opleve ART FOOD, hvor sølvbananer, gris på gaffel og ananas blev til små kunstneriske stilleben. FOOD LAB hvor vakuum pakkede fødevarer fik folk til at stoppe op og se nærmere på klassisk smørrebrød, krydderurter og en røget sild. Der stod krukker hvor børnene kunne kigge, røre og lugte til maden. Og på RAW FOOD standen kunne man lave sin egen råkost.
Eventen blev en stor succes og har fået Field’s til fremadrettet at ha mere fokus på madoplevelser og fødevare generelt.
Proudlypresent har stået for koncept, design og realisering