JULEN GÅR ALDRIG AF MODE
Lyngby Storcenter ønskede at inspirere deres kunder i en svær Corona tid og bad os om et idekatalog med forslag til aktiviteter og oplevelser i julemåneden, der understøttede deres payoff “Julen går aldrig af mode”.
Vores take på udfordringen; Vi har brug for rare og hyggelige oplevelser i en tid præget af Corona. Med ideoplægget satte vi fokus på det nære og traditioner via visuelle og taktile oplevelser. Vi inspirerer og hjælper kunderne i centret til at dyrke ”de gamle dyder” og bagefter samles om DIY aktiviteter i den nære familie der hjemme. Og selvfølgelig dele inspiration og resultater med hinanden på SOME.
Vi har arbejdet med et udtryk, der skal skille sig ud fra det eksisterende centermiljø og traditionelle juledekoration, hvor stilen læner sig opad den mere moderne markedsføring af LSC.
Kunden valgte at realisere tre idéer fra kataloget, “DIY Origami pynt”, “Julens godter” og “Julepynt går aldrig af mode”.
Proudlypresent har stået for idé, design og realisering.